Zondag, 22 januari 2012

Binnenkort is het via deze site mogelijk om nieuwsbrieven te gaan versturen. Van deze mogelijkheid willen wij als vereniging ook gebruik gaan maken.

door A.Oolders, webmaster

Al haast sinds mensenheugenis ontvangt U van de vereniging enkele keren per jaar ons clubblad, de Wegwijzer.
Door steeds stijgende kosten om dit clubblad uit te kunnen brengen, en door het toenemend gebruik van het internet, zien wij ons genoodzaakt U alle nieuws voortaan via een nieuwsbrief te voorzien.
Dit gaat niet ineens van het ene naar het andere moment, maar we zullen het stapsgewijs gaan invoeren.
De komende tijd blijft U gewoon het clubblad ontvangen. We gaan echter wel het aantal uitgaven per jaar verder terugbrengen, en alle leden op de hoogte stellen van deze nieuwsbrief. Op deze manier heeft U de mogelijkheid zich aan te melden voor de nieuwsbrief als U ervoor kiest nieuws van de vereniging te blijven ontvangen.
Wanneer iedereen aan deze vorm is gewend, willen we het clubblad in zijn huidige vorm volledig schrappen en zal niet meer uitgebracht worden.

Uiteraard heeft dit ook enorme voordelen.
De nieuwe vorm van informatie verstrekken kost de vereniging "niets" danwel een fractie van de huidige kosten, omdat we het volledig zelf uitvoeren. Het bespaart de vereniging op jaarbasis een aanzienlijk bedrag, waardoor onder andere de contributiekosten niet omhoog hoeven.
Het gemak van het internet is enorm. Thuis vanuit de "luie stoel" met één druk op de knop alle leden bedienen met een nieuwsbrief heeft ongekende voordelen.
Ook wanneer urgent nieuws rondgestuurd moet worden, kan dat dezelfde dag in uw mailbox zitten.
Daarnaast kunnen we in een nieuwsbrief de opmaak veel leuker en spannender maken, door bijvoorbeeld foto's of filmpjes toe te voegen, of koppelingen naar een bepaalde website invoegen.

Het hele concept staat nog in de kinderschoenen, maar toch willen we deze ingeslagen weg vervolgen!

Check regelmatig deze website om het actuele nieuws hieromtrent te volgen!!!