Van Het Bestuur

Donderdag, 19 januari 2012

Ten eerste willen we iedereen een voorspoedig 2012 wensen met goede vangsten. We hopen op een mooi visjaar. Het vorige jaar 2011 was ons jubileumjaar wat met recht een succes genoemd mag worden.

door Ralf Tolk, secretaris.

Alle activiteiten werden met enthousiasme ontvangen en de organisatie verdient een grote pluim dat ze het zo goed hebben georganiseerd. Tonnie, Emmo en Ammie bedankt!!!

2011 was ook het jaar waarin onze oud-voorzitter en erelid Henk Scholte overleed, zie overlijdensbericht in publicaties. Daarnaast is onze oud-penningmeester Janneke Kuiper en echtgenote van oud-secretaris en erelid Piet Kuiper ernstig ziek. We wensen beiden heel veel sterkte toe de komende tijd.

Daarnaast hulde voor ons lid Bert v.d. Laan. Hij heeft zichzelf en HOG positief in het nieuws gebracht door afgelopen jaar de Klaas Harm Land bokaal op zijn naam te schrijven. Dit is een grote federatieve wedstrijd voor 55+-ers. Op 29 juni van het vorig jaar werd Bert de winnaar uit een veld met 50 deelnemers, wat ook een vermelding kreeg in "Het Visblad".

Van harte gefeliciteerd, Bert!!!

Afsluitend wensen we U veel vis- en leesplezier en zien we U graag terug op de jaarvergadering van 27 januari!