vorderingen website

Donderdag, 29 december 2011

Momenteel zijn we druk doende de nieuwe website invulling te geven. Gelet op de vele voordelen die deze website ons biedt, zijn we, na 5 jaar een eigen website te hebben gehad, evenals zovele verenigingen die inmiddels ook via Sportvisserij Nederland een eigen website hebben ontwikkeld, inmiddels druk doende om de diverse pagina's invulling te geven in hetzelfde programma. Langzaamaan naderen we steeds dichter het einddoel.

door A.Oolders, webmaster.

Achter de schermen wordt druk gewerkt om de nieuwe website enige inhoud te geven.

Uiteraard zal de opmaak niet veel verschillen van de andere websites die gemaakt zijn met het programma dat door Sportvisserij Nederland beschikbaar wordt gesteld. Toch willen we zoveel mogelijk onze eigen identiteit geven aan de website om ons enigzins te onderscheiden van de rest.

Kijkt U bijvoorbeeld eens bij onze wedstrijduitslagen, die we al jaren op deze manier publiceren en wat uitermate goed bevalt. Mede door het overzicht te bewaren kun je gericht en snel een uitslag kiezen en inzien!!!

Aangezien we nog steeds in de ontwikkelingsfase zitten, kan het zijn dat er het één en ander wordt gewijzigd of aangevuld. Wij vragen uw begrip hiervoor maar hopen zo tot een goed eindresultaat te komen!!!