Vispasmodule

Donderdag, 17 april 2014

Hoera, onze vispasmodule is vanaf heden bruikbaar op onze website.

In heel Nederland was het al ruim een jaar mogelijk om via de vispasmodule een vispas te bestellen. Helaas was dit binnen de federatie Groningen / Drenthe nog niet mogelijk vanwege een afwijkende ledenadministratie.
Gelukkig, na de nodige inbreng van de federatie en met name Henk Mensinga, is het vanaf vandaag mogelijk om middels de vispasmodule op onze website een vispas te bestellen.
Binnen zeer korte tijd lanceert Sportvisserij Nederland een nieuwe reclamecampagne waarin de aandacht wordt gevestigd op de mogelijkheid om via de vispasmodule een vispas te bestellen. Dit kan nu voor ons geen belemmering meer zijn om eventuele nieuwe leden te kunnen verwelkomen.
Hoopvol op goede resultaten wachten we de animo af.
Bij deze willen we de HSF dan ook bedanken voor hun inzet om voor de Groninger en Drentse vissers de vispasmodule werkzaam te krijgen.   BEDANKT!!!
We houden jullie allen op de hoogte over de eventuele geboekte successen!
Arjan Oolders, voorzitter HSV Oostelijk Groningen.