Belangrijk voor alle leden HOG: Meld U aan voor de nieuwsbrief!

Zaterdag, 21 december 2013

Zoals U het wellicht niet ontgaan is, zijn wij als vereniging op de digitale snelweg beland. Verenigingsnieuws en alle andere belangrijke sportvisgerelateerde zaken willen we met U delen middels onze website en het versturen van nieuwsbrieven aan U, als lid van HOG. Daar wij verplicht zijn als vereniging U uit te nodigen voor de jaarlijkse ledenvergadering, willen we dit graag op een zo efficiƫnt en goedkoop mogelijke manier bewerkstelligen. Mede hierom is het zo ontzettend belangrijk dat U zich aanmeldt voor de nieuwsbrief, omdat wij U anders via een papieren versie moeten uitnodigen inclusief de nodige portokosten.

Wanneer U zich aanmeldt voor de nieuwsbrief, blijft U automatisch op de hoogte van al het nieuws van de leden en de vereniging. Daarnaast bespaart het ons een hoop tijd en geld. Deze extra onkosten hoeven we dan als vereniging niet aan U door te berekenen door middel van contributieverhoging.

Schroom niet, en meld U aan voor de nieuwsbrief!

Alvast bedankt voor de genomen moeite!

Met vriendelijke groet, namens het voltallig bestuur,

Uw voorzitter, Arjan Oolders