Jaarvergadering goed bezocht

Donderdag, 2 februari 2023

Vrijdag 27 januari is de jaarvergadering voor de tweede maal op onze nieuwe locatie De Kolk in Midwolda gehouden. Met 21 leden was de opkomst goed te noemen. De vergadering verliep vlot en in harmonieuze sfeer, mede door de goede verzorging van Marieke en haar staf. Het wedstrijdprogramma is onveranderd aangenomen. Wel wordt de inleg bij competitiewedstrijden, die sinds de invoering van de euro in 2002 €1.50 is, verdubbeld naar €3,- . Om iedereen aan het eind van de competitie een mooie vleesprijs aan te bieden is dat, ook door de huidige hoge inflatie, helaas wel noodzakelijk. Een duidelijke meerderheid van de aanwezige leden was voor het in stand houden van vleesprijzen. Verder heeft onze vereniging een geldelijke bijdrage geleverd voor het realiseren van 26 steigers plus een invalidensteiger aan het Boelo Tijdenskanaal tussen Wymeersterbrug en Lethebrug en zal voor de HOG-kleding nog een nabestelling worden gedaan in de loop van komend voorjaar. Tot slot zal in maart een vismorgen worden georganiseerd op de vijver(s) van De Kolk. Houd de berichtgeving op deze website daarvoor in de gaten. HOG is sinds kort ook te vinden op Instagram. Neem daar ook gerust een kijkje.

de kampioenen 2022 van de zaterdagmorgencompetitie v.l.n.r. : Bert van Laan (2), Geert Scheper (1) en Edwin Drenth (3)

de kampioenen van de woensdagavondcompetitie v.l.n.r.: Cees Klungel (2), Bert van der Laan (1) en Wouter Jansen (3)

Wisselbeker gewichtkampioen zaterdag: Bert van der Laan