Volgende week start van de dinsdag- en zaterdagcompetitie 2022

Donderdag, 31 maart 2022

Volgende week dinsdag 5 april begint als eerste de dinsdagmiddagcompetitie. De eerste wedstrijd wordt gevist bij Hongerige Wolf-Reidertil. Ook de zaterdagmorgencompetitie start volgende week zaterdag 9 april met een wedstrijd in het Damsterdiep. Vertrek vanuit Scheemda, Vredenhovenplein. Op de jaarvergadering afgelopen vrijdag bij De Kolk in Midwolda zijn de kampioenen van de afgelopen twee jaar nog even in het zonnetje gezet. Wie worden de kampioenen van 2022??? Het wedstrijdprogramma is onveranderd aangenomen en zal binnenkort ook op de website te zien zijn.

Bij De Kolk wordt een nieuwe vijver gegraven waar meervallen en steuren worden uitgezet.

De top 3 zaterdag 2020: 2Cees, 1Bert en 3Geert

De top 3 woensdagavond 2020: 2Cees, 1Bert, 3Kootje

De top 3 van zaterdag 2021: 3Cees, 1Bert, 2Adolf

de top 3 van woensdagavond 2021: 3Edwin (kon niet aanwezig zijn, Jurrie nam beker in ontvangst), 1Cees, 2Adolf