HSF Groningen / Drenthe jeugdwedstrijd

Zaterdag, 1 juni 2013

Ons jeugdlid Jarno Oolders is 3e geworden bij de jeugdwedstrijden van de federatie en heeft zich geplaatst voor het Nederlands Kampioenschap in Almere.

Zaterdag 1 Juni werd de wedstrijd gehouden in het havenkanaal te Assen. Bij een harde wind en koude temperatuur ( 11 gr.C) was het moeilijk fatsoenlijk een paar visjes te vangen. Met de lange stok was het moeilijk de dobber op zijn plek te houden, en kort aan de kant heeft Jarno nog een flink aantal vissen gevangen.

Ondanks de kopstek was er in het midden geen dikke vis te vangen. Aan de andere kant van het parcours, waar de oudste jeugd zat te vissen, was dat wel het geval.

Met in totaal 21 visjes en een totaalgewicht van 428 gram wist hij toch een derde plek te bemachtigen! Deze plaats geeft hem recht op deelname bij het NK, welke in Almere wordt gehouden op 7 september.

Proficiat Jarno!!!