Nachtkoppelwedstrijd 14 op 15 augustus

Donderdag, 29 juli 2021

Ook dit jaar organiseert HOG een nachtkoppelwedstrijd. De wedstrijd begint om 18:30 uur op zaterdag 14 augustus en eindigt om 6:00 uur de volgende ochtend. Inleg €12,50 p.p.. Bij voorkeur als koppel opgeven bij Jan Aardema of Bert van der Laan. Het plan is om te vissen in het Winschoterdiep aan de Oude Rijksweg. Nog even afwachten of daar dan niet gebaggerd wordt. Samenkomst bij het viswater aan het eind van de Scheemdermeersterweg. Vissen met één hengel en vers de vase is niet toegestaan. Wie verslaan de winnaars van vorig jaar, Bert van der Laan en Willem Mulder (34140 gram)? Naast de eer zijn oook nog leuke geldprijsjes te winnen.