Federatieve wedstrijden in september opgestart

Donderdag, 29 juli 2021

Sportvisserij Groningen Drenthe begint weer met het plannen van federatieve viswedstrijden in september. Natuurlijk alles onder voorbehoud wat betreft de ontwikkelingen rondom het coronavirus. Zie het bericht wat HOG hierover ontving:

Beste bestuursleden van de aangesloten hengelsportverenigingen,

Het coronavirus is er nog steeds, maar we maken toch plannen voor federatieve wedstrijden in september. Of en in welke vorm ze kunnen doorgaan, blijkt op een later tijdstip. Hierbij stellen we de aanmeldingen open voor het federatief clubkampioenschap en de 55+ wedstrijd om de Klaas Harm Landbokaal.

Het Federatief Clubkampioenschap:
Anders dan andere jaren houden we nu één finale zonder voorrondes. Dit in verband met corona. Ook hebben we het aantal deelnemers beperkt. Per team mogen er minimaal 5 personen meedoen en maximaal 15 (dat was voorheen onbeperkt). Ook binnen de andere federaties is dit aantal al beperkt, evenals in de landelijke finale. Er mogen meerdere teams per vereniging meedoen en ook mag er een combinatie van verenigingen een team afvaardigen. Kijk op https://www.vissen.nl/wedstrijden/inschrijvingen/inschrijving-federatief-clubkampioenschap-2021.html voor meer informatie en meld uw team aan.

De 55+ Wedstrijd om de Klaas Harm Landbokaal:
Deze wedstrijd wordt gevist op woensdag 29 september 2021. Meer informatie kunt u vinden op https://www.vissen.nl/wedstrijden/inschrijvingen/inschrijving-klaas-harm-landbokaal-2021.html en daar vind u ook het inschrijfformulier.

Ik verzoek u vriendelijk om de informatie over beide wedstrijden te verspreiden onder uw leden.
Mochten er nog vragen zijn, dan verneem ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Renate Reinders-Jager