Update wedstrijdvissen in coronatijd: starten volgende week weer!

Zaterdag, 6 juni 2020

Na de instelling van het kabinet van een intelligente lockdown half maart door de pandemie van een coronavirus is het verheugend dat de maatregelen zover versoepeld zijn dat kleinschalige (max 30 deelnemers), regionale (in eigen gemeente of buurgemeente) en uitsluitend interne verenigingswedstrijdjes weer worden toegestaan met in achtneming van een aantal voorwaarden. Het bestuur en sportcommissie heeft een nieuw programma opgesteld en meent dat in deze bijzondere tijden het belangrijk is dat de vissers deze zomer weer een gezamenlijk activiteit oppakken. Als een ieder zich aan de afspraken houdt is het vissen een zeer veilige sport. Immers, het is buiten en afstand houden is tijdens een wedstijdje de normaalste gang van zaken. Alleen op momenten dat we dichter bij elkaar zijn zoals het inschrijven, wegen en bekendmaken van de uitslag zal aangepast worden. Het allerbelangrijkste is echter deze oproep: HEB JE KLACHTEN DIE GERELATEERD KUNNEN ZIJN AAN CORONA BLIJF DAN THUIS!