Update wedstrijden in het coronatijdperk

Maandag, 1 juni 2020

Met verenigingswedstrijden kan nog niet gestart worden. Inmiddels is wel het hengelsportprotocol goedgekeurd en naar alle hengelsportverenigingen gestuurd. Ook de eerste clubwedstrijden na 1 juni zijn opnieuw geaccordeerd door Sportvisserij Groningen Drenthe met nu een link naar dit protocol en de voorwaarde dat toestemming is gevraagd of melding is gedaan bij de gemeente waar de wedstrijd plaats vindt. De vraag om toestemming is vrijdag naar de gemeente Oldambt verstuurd. Naar verwachting zal deze week hierop een antwoord komen.