Maatregelen coronavirus verlengd: geen wedstrijden tot 1 juni

Dinsdag, 24 maart 2020

Zoals wel te verwachten was, zijn de maatregelen tegen het coronavirus verlengd. Daarom zijn tot 1 juni door Sportvisserij Groningen Drenthe de toestemmingen voor de wedstrijden ingetrokken. Helaas de komende maanden dus geen wedstrijden. Hoe het daarna verder gaat is nog afwachten. Individueel op pad gaan om te vissen kan echter wel. Dit schrijft Sportvisserij Nederland hierover: - Ga in je eentje vissen, ook als je met een boot het water opgaat. - Kies je stekken liefst in landelijk gebied, zodat je weinig andere mensen tegenkomt. - Houd je te allen tijde aan de minimale afstand van 1,5 meter. In Groningen hebben we gelukkig veel landelijk gebied, dus genoeg mogelijkheden.