Geen wedstrijden t/m 15 april door coronavirus

Dinsdag, 17 maart 2020

Van Sportvisserij Groningen Drenthe heeft HOG bericht ontvangen dat de aangevraagde wedstrijden tot en met 15 april niet mogen doorgaan. Zie hieronder voor het bericht. Het betekent dat voorlopig 3 wedstrijden niet doorgaan: 1) de eerste wedstrijd van de dinsdagmiddagcompetitie op 7 april 2) de eerste wedstrijd van de zaterdagmorgencompetitie op 11 april 3) de tweede wedstrijd van de dinsdagmiddagcompetitie op 14 april. Mocht de termijn verlengd worden dan wordt dit vermeld op deze website. Het is een onwerkelijke situatie want we hebben nog nooit een wedstrijd vanwege een virus moeten afgelasten. Denk aan jezelf en je medemens en kom deze bizarre periode goed door.

Het bericht van Sportvisserij Groningen Drenthe:

Naar aanleiding van het advies van Sportvisserij Nederland om alle wedstrijden en andere sportvisevenementen af te gelasten tot en met 15 april in verband met het indammen van het coronavirus, doen wij als Sportvisserij Groningen Drenthe dezelfde oproep aan u.

Om dit kracht bij te zetten, trekken wij hierbij de toestemming in voor de door u aangevraagde wedstrijd en verzoeken u met klem geen wedstrijden meer te organiseren tot en met 15 april 2020.

Deze maatregel kan verlengd worden als dat noodzakelijk is. Houd daarom onze website www.vissen.nl in de gaten voor verdere ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus.

Wij vertrouwen op uw medewerking.