Jaarvergadering goed bezocht

Vrijdag, 31 januari 2020

Vrijdag 24 januari is de jaarvergadering van HOG gehouden in De Twee Oldambten te Oostwold. Dit jaar geen winterse perikelen zoals vorig jaar toen de vergadering op het allerlaatste moment werd afgelast door ijzel. Met een opkomst van 24 leden kunnen we spreken van een goede opkomst. De agenda werd vlot afgewerkt. Alle aftredende bestuursleden zijn herbenoemd en het wedstrijdprogramma goedgekeurd. Na de huldiging van de kampioenen kon even na tienen de voorzitter de vergadering sluiten.

De kampioenen van de zaterdagmorgencompetitie: Bert van de Laan (2), Cees Klungel (1) en Willem Mulder (3). Cees wint ook de wisselbokaal gewicht.

De kampioenen van de woensdagavondcompetitie: Bert van der Laan (2), Cees Klungel (1) en Adolf Mein (3)