Nachtkoppelwedstrijd verplaatst van Schaaphok naar gaslocatie Borgsweer

Woensdag, 11 juli 2018

De wedstrijdleiding heeft besloten om de nachtkoppelwedstrijd niet te houden in het afwateringskanaal Duurswold bij Schaaphok maar uit te wijken naar de alternatieve locatie Termunterzijldiep bij de gaslocatie te Borgsweer.

Het parcours bij Schaaphok is bij nader inzien minder geschikt voor een nachtwedstrijd. De berm is vrij smal waardoor het mogelijk onveilige situaties op kan leveren door langsrijdend verkeer. Tevens is in het water behoorlijk veel plantengroei aanwezig wat het vissen vooral in de nacht bemoeilijkt.

Op dit moment hebben 7 koppels zich opgegeven. Als U belangstelling heeft, neem dan contact op met Alex Wassing (0597-593777). Ook als U nog geen koppelmaat heeft neem dan contact op want er is nog iemand die een koppelmaat zoekt.

Wanneer: zaterdag 21 juli op zondag 22 juli
Inschrijven bij de visstek tussen 18:00 en 18:30 uur; einde zondagmorgen 6:00 uur.
Inleg: €10.- p.p. De inleg wordt geheel gebruikt voor geldprijzen.
Visstek: Termunterzijldiep bij de gaslocatie Borgsweer