Federatief kampioenschap Junioren op 2 juni

Donderdag, 17 mei 2018

Wil je een keer met leeftijdgenoten een wedstrijd vissen? Lees dan snel de volgende e-mail die wij van de hengelsportfederatie hebben ontvangen. Mocht je na het lezen nog vragen hebben dan kun je contact opnemen met de Federatie of met ons. We helpen je verder.

Dit is de e-mail van de hengelsportfederatie:

Hengelsportfederatie Groningen Drenthe
Transportweg 13
9482 WN Tynaarlo
Telefoon 0592 542890
email: info@vissen.nl
website: www.vissen.nl

Beste bestuursleden van de hengelsportverenigingen aangesloten bij de Hengelsportfederatie Groningen Drenthe,

Graag breng ik het volgend onder uw aandacht.

Op zaterdag 2 juni aanstaande vindt het Federatief Kampioenschap Junioren plaats in het Boterdiep tussen Onderdendam en Bedum.

We hebben al een aantal aanmeldingen van jongeren ontvangen in de drie leeftijdscategorieën U15, U20 en U25, maar we zijn op zoek naar meer deelnemers. We stellen het zeer op prijs als u dit bericht binnen uw vereniging verspreidt.

Aanmelden is gratis en iedere deelnemer krijgt een geldprijs en drinken met patat na afloop.

Het is een mooie gelegenheid te vissen met je leeftijdsgenoten en je kunt je ook nog plaatsen voor het Open Nationaal Kampioenschap Junioren in het Beukerskanaal bij Steenwijk (50% van het deelnemersveld kan zich kwalificeren).

Aanmelden kan via de volgende link tot en met zondag 27 mei aanstaande:

Met vriendelijke groet,

Renate Reinders-Jager