Nieuwe e-mailadressen (2)

Vrijdag, 28 december 2012

Alle e-mailadressen zijn inmiddels geactiveerd. Klik op dit nieuwsbericht voor een volledige beschrijving van deze adressen.

Hieronder volgt een opsomming van toegekende en geactiveerde e-mailadressen gericht aan de vereniging.

Contact met de Secretaris, algemeen contact, vragen m.b.t. lidmaatschap: (Ralf Tolk)

secretaris.mail@hsv-oostgroningen.nl

Contact met de penningmester, vragen m.b.t. contributie: (Adolf Mein)

penningmeester.mail@hsv-oostgroningen.nl