E-mailadressen tijdelijk onbereikbaar!

Vrijdag, 7 december 2012

vanwege het verhuizen van onze domeinnaam naar een andere provider zijn onze e-mailadressen tijdelijk onbereikbaar.

Gedurende deze periode is het niet mogelijk een e-mail te sturen naar één van onze verenigingsadressen. Ook is het niet mogelijk één van de onlineformulieren, zoals verhuisbericht doorgeven, te gebruiken.

Onze excuses voor het ongemak.

Wanneer u toch contact wenst met één van onze bestuursleden, kunt U het adres van onze secretaris gebruiken: rtolk@hotmail.com

Na de verhuizing zullen de e-mailadressen zoals nu bekend komen te vervallen en worden vervangen door nieuwe e-mailadressen, hierover binnenkort meer!

Uw voorzitter, Arjan Oolders