HOG koppel wint districtswedstrijd "van A naar B"

Maandag, 27 augustus 2012

HOG heeft afgelopen zaterdag de koppelwedstrijd "Van A naar B" van district De Grensstreek gewonnen. De wedstrijd werd gehouden bij het Oosterhornkanaal bij Delfzijl. Met 5 personen werd 38 kilo vis gevangen.

De 5 vissers die namens HOG de eerste plaats veroverden waren Rick Boer (17 kg), Bert van der Laan (8 kg), Stoffer Tolk (6,8 kg) , Alexander Wasing (4 kg) en Willy Mulder (3,7 kg).

Daarbij is het wel net zo vermeldenswaardig dat Rick de eerste plaats veroverde met 17 kg vis en dat Bert een derde plaats veroverde met 8 kg vis! Al met al een uitstekende prestatie aangezien deze wedstrijd altijd goed wordt bezocht door clubs uit onze regio!  Naast de 5 deelnemers van het koppel dede namens HOG nog 2 vissers mee: Jan Bluhm (6 kg) en Henk Bos. Henk ving helaas niets, maar  voor hetzelfde geld sta jij de volgende keer op de foto!

Foto's van de prijsuitrijking staan in ons foto album