Nachtkoppelwedstrijd HOG een succes

Vrijdag, 20 juli 2012

In de nacht van 14 op 15 juli heeft HOG voor het eerst in haar bestaan een nachtkoppelwedstrij georganiseerd. Ondanks de wisselende vangsten was het een succes en zeker voor herhaling vatbaar

Met 9 koppels werd er zaterdag 14 juli om 20.00 uur begonnen aan de nachtkoppel wedstrijd. Het weer zat ons mee deze nacht, nu alleen nog goed vis vangen. Dit bleek helaas erg tegen te vallen. Op het begin van het parcours werd er nog redelijk gevangen terwijl achteraan op het parcours de vangsten duidelijk minder waren. De vangsten bestonden voor een groot gedeelte uit kleine vis met hier en daar wat brasems er bij. Één koppel heeft de nacht niet vol gemaakt en is eerder vertrokken. Uiteindelijk ging de overwinning naar Jacco en Erwin die op stek 1 een 12.350 gram bij elkaar wisten te vangen.

Ondanks de wisselende vangsten kunnen we spreken over een leuke visnacht met leuke prijzen.

Voor de uitslag verwijs ik u graag naar de uitslagen.

Namens de organisatie:

Rick Boer