De Dinsdagmiddagvissers, een tussentijds verslag.

Zondag, 13 september 2015

"De kop is eraf".

De eerste 5 wedstrijden gingen gebukt onder te koud weer met buien, hagelstenen, harde windvlagen en soms ook nog een verdwaalde donderslag.
De stand na 5 wedstrijden is als volgt: Bert v.d.Laan staat, als vanouds, bovenaan met 14 comp.pnt .Volgens mij mag hij met minder niet meer aan het vissen.

Vriend R.Brouwer neemt de tweede plaats in met 28 comp.pnt. "Goed gedaan kerel". Ook Stoffer Tolk heeft zich bovenaan 'genesteld' , hij staat op de derde plaats met 30 comp.pnt. Ik zou zeggen; Stoffer, een derde plaats moet je koesteren en vast houden.

Willie Mulder heeft met 'verve' de vierde plaats behaald. Volgens Ammie Engberts heeft hij de 30 comp. pnt. eerlijk verdiend. Er zit veel meer in hem, maar zonder zich af te melden blijft hij zo maar een poosje weg en dan kun je geen Bertv.d. Laan verslaan.
Kootje Kolk, de oldtimer onder de dinsdagmiddagvissers, vist tot nu toe een beetje beneden z`n stand. "Te vuur en te zwaard" heeft hij 34 comp. pnt. bij elkaar gesprokkeld. Maar Kootje kennende, zet hij de komende wedstrijden de 'puntjes' nog op de i.

Het middenveld geef ik de raad om eens bij zichzelf te rade te gaan, en alle 'sores 'van zich af te schudden en dan er 'keihard' tegen aan. Ook de toppers zijn maar gewone jongens. En de sportvrienden die onderaan staan, gewoon blijven wie je bent, niet te druk maken en rustig je kansen afwachten. En dan komt het allemaal wel goed.

AMMIE