Uitwaaiwedstrijd 2014

Vrijdag, 14 november 2014

Het zol weer weezn

Het zol weer weezn......

Ook dit jaar wordt er weer een uitwaaiwedstrijd georganiseerd, tenminste bij goed weer en voldoende deelname den zol het weer weezn !
We gaan dit doen zoals gebruikelijk rond half december. Voor dit jaar is het op Zaterdag 20 december. We komen bij elkaar op de parkeerplaats bij de haven van Midwolda om 7.45 uur.
Er wordt geen inleg gevraagd want Jan Bluhm wil het ook dit jaar sponsoren. Mooi waark Jan !
Waar gaan we heen? Op dit moment is het vissen in de Midwolmer haven verboden. Ook is de haven van Beerta verboden dus wordt er 's morgens bekendgemaakt waar we heengaan.
Er wordt gevist met 1 hengel en op gewicht.
We vissen deze morgen in twee helften. In de pauze [aangegeven door S.Tolk d.m.v. hoornsignaal ] verlaten we onze stek om de stand van zaken door te spreken! Wij gaan vissen tot 12.00 uur.
Voor de winnaar is er een fles Beerenburg. Na afloop gaan we naar ons viscafe Reumerman in Oostwold voor visserslatijn. We kunnen daar ook een hapje eten en een borreltje drinken [dit is voor eigen rekening ]
Wil je meedoen, gaarne aanmelden voor 8 december.
Opgave bij Stoffer Tolk:      tolk001@hetnet.nl
Want het is gewoon zo ; as het weer weezn zol den zol t weer weezn !!