plaatsing wedstrijduitslagen

Vrijdag, 18 april 2014

Zoals jullie allemaal wel weten houdt Bert de wedstrijduitslagen bij, verwerkt deze in Excel en plaatst ze vervolgens ook op de site. Helaas ondervindt Bert enige technische problemen met zijn computers en verloopt het allemaal niet zoals hij zou willen. Uiteraard geven we Bert zoveel mogelijk ondersteuning om alles weer op de rails te krijgen, maar het kan zijn dat de uitslagen iets later dan we van hem gewend zijn op de site verschijnen. We hopen dan ook op enig begrip van jullie kant voor de situatie! En voor Bert kunnen we niets anders zeggen dan:" Zet hem op, Bert, je kunt het!" TOPPER!