Vleeswedstrijd op ZATERDAG 19 mei

Woensdag, 2 mei 2018

Over ruim 2 weken houden we weer onze traditionele vleeswedstrijd. Normaal is dit de vrijdag na Hemelvaartsdag. Maar op de jaarvergadering is besloten om voortaan een zaterdag in mei te kiezen. Dit jaar dus 19 mei. Inschrijving: tot 7 uur bij Pekelahof in Oude Pekela Inleg 2 euro. Visstek: kanaal Veendam-Stadskanaal bij Musselkanaal (dus niet op de steigers maar in het smallere deel). Vissen met 1 hengel (hengeltype vrij). Na afloop van de wedstrijd (tot 12:30 uur vissen) gaan we naar Pekelahof voor een drankje en maaltijdbuffet. Voor een ieder is er een vleesprijs. Opgave voor leden en subleden voor 14 mei bij Bert van der Laan of Willem Mulder.