Nachtkoppelwedstrijd 15-16 juli 2017

Donderdag, 29 juni 2017

Net als afgelopen jaren organiseert HOG een nachtkoppelwedstrijd voor leden en niet-leden in de nacht van zaterdag 15 juli op zondag 16 juli. Door maximaal 10 koppels wordt gevist met 1 hengel in het A.G. Wildervanckkanaal bij Veendam. Gebruik van ver de vase is niet toegestaan. Inschrijving en trekking steknummer tot 18:30 uur voor de loodsen van het Rail Service Centrum. De inleg bedraagt €20,- per koppel. Voor de eerste 3 koppels is een leuke geldprijs te winnen. Aanvang van de wedstrijd is om 19:30 uur (wel peilen, niet voeren voor aanvang) en het einde om 6:00 uur de volgende morgen. Hierna wordt de uitslag vastgesteld en prijzen uitgereikt. Vorig jaar waren de vangsten en het weer goed. Dit jaar lijken de vangsten in dit kanaal minder goed. En ook het mooie weer is even weg. Maar met de regen die nu valt, komt vers water in het kanaal en wie weet wekt dat de bijtlust van de vis weer op. Wie verslaat het winnende koppel van vorig jaar Jan Aardema & Willem Jonker? Opgave en informatie: Alex Wassing 0597-593777

2016: Emmo Meijer is tevreden met zijn vangst

En terecht!

2016: wachten op de uitslag

En nog even wachten

2016: Jan Bluhm en Alex Wassing zijn eruit; de eerste 3 koppels zitten met hun totaalgewicht heel dicht bij elkaar.