Roofviswedstrijd Valentijn Visfestijn

Woensdag, 20 januari 2016

Op 14 februari organiseert Rietdijk Hengelsport een roofvis"wedstrijd" Nieuwsgierig geworden? klik op dit bericht voor meer informatie!

Rietdijk Hengelsport is een hengelsportzaak in het centrum van de Blauwe Stad, Oldambtmeer, gelegen in het Havenkwartier.
De zaak wordt gerund door Richard en zijn vrouw Jennifer.
Rietdijk Hengelsport is een samenwerkingsverband aangegaan met onze vereniging, waar onder andere vispassen aangevraagd kunnen worden en hierdoor lid worden van onze vereniging.

In de toekomst willen we vanwege diverse activiteiten georganiseerd door Rietdijk Hengelsport hier als partner een actieve rol in spelen.
Tevens zullen we langs deze weg de activiteiten gaan promoten.

Eerstvolgende activiteit zal dus het Roofvis Valentijn Visfestijn zijn, op 14 februari a.s.
Meer info is te vinden op de website van Rietdijk Hengelsport, of op de facebookpagina