HOG organiseert nachtkoppelwedstrijd

Maandag, 25 mei 2015

Net als vorig jaar organiseert HOG weer een nachtkoppelwedstrijd, dit jaar in de nacht van 11 op 12 juli.

Het viswater is hetzelfde als vorig jaar, bij de loodsen van het railservicecentrum aan het A.G. Wildervanckkanaal bij Veendam.

Er kunnen maximaal 10 koppels meedoen. De inleg bedraagt €20,- per koppel.

De wedstrijd begint om 20:00 uur en eindigt om 6:00 uur. De stekloting vindt plaats tussen 18:30 en 19:00 uur bij het viswater.
Er wordt gevist met één hengel naar keuze. Per leefnet mag niet meer dan 20 kg worden aangeboden ter weging. Alles boven de 20 kg telt niet mee. Misschien overbodig maar een extra leefnet meenemen kan geen kwaad.

Prijzengeld= inleg plus donatie HOG

Opgave, betaling inleg en inlichtingen bij de organisatie:
Alex Wassing 0597-593777
Jan Bluhm 0597-551326